Via Nationalbanken

STUDENTERMEDHJÆLPERE TIL NATIONALBANKEN

Publiceret


Som studentermedhjælp i Nationalbankens største afdeling, Virksomhedsservice, får du mulighed for at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, der giver en stor kontaktflade på tværs af Nationalbanken.

Jobbet

Virksomhedsservice er en central partner for bankens afdelinger og bidrager til drift, udvikling og innovation. Afdelingen har ca. 170 medarbejdere fordelt i forskellige sektioner som IT, Strategi og Økonomi, Regnskab, HR, Jura, Risikostyring og Sikkerhed samt Facility Management. Du bliver som udgangspunkt tilknyttet én sektion i afdelingen, men du vil også skulle hjælpe andre sektioner med mindre eller akutte opgaver.

Opgaverne er mangeartede og vil bl.a. omfatte:

  • Vedligeholdelse og systematisering af processer og serviceaftaler i Excel
  • Gennemgang af processer og hjælp med benchmark af dem
  • Løbende ad hoc-opgaver i form af udvikling og vedligeholdelse af Excelmakroer og programmering (SQL)
  • Projektrapportering i Excel
  • Arbejde med brugeroprettelser og kontroller
  • Udarbejdelse af præsentationer og andre materialer til møder og seminarer
  • Opstilling af oversigter over projekter
  • Fakturabehandling
  • Mødebooking og modtagelse af gæster
  • Diverse administrative og serviceorienterede opgaver.

Vi tilbyder

Du bliver en del af en unik arbejdsplads, hvor høj faglighed er i fokus i alt, hvad vi foretager os. Vi har en uformel og venlig omgangstone. Vi lægger vægt på samarbejde, på at løfte i flok og har konstant fokus på at blive bedre. Du bliver desuden en del af Nationalbankens studentergruppe, som mødes og netværker på tværs af de forskellige afdelinger.
Som studentermedhjælp i Virksomhedsservice har du indflydelse på koordinering og udførelse af opgaverne. Fordi du er en del af en stor afdeling med mange funktioner, bliver opgaverne afvekslende. Du kommer til at møde mange forskellige kolleger og bliver en del af en social og sund arbejdsplads.  Du bliver ansat til 15 eller 18,5 timer om ugen, som kan fordeles, så det passer med studierne. Ved eksamener og større afleveringer er vi naturligvis fleksible.

READ ALSO  Eftersyn af repatrieringsordningen

Din profil

Vi forventer, at du er studerende på enten din bachelor- eller kandidatuddannelse på cand.merc., cand.polit., cand.scient.soc. eller lignende. Til nogle opgaver vil det være en fordel, at du har forretningsforståelse inden for det finansielle område (herunder bankområdet) kombineret med en god it-forståelse. De fleste opgaver kræver særlig gode Excelkundskaber, og til andre opgaver vil det være en fordel at have god erfaring med PowerPoint.
Afhængigt af dine kompetencer og tidligere erfaringer vil vi i fællesskab have fokus på at bringe dine kompetencer i spil på de opgaver, hvor det giver mest mening. Det er vigtigt, at du har lyst til at være  opsøgende i forhold til opgaver og tænker i at forbedre og optimere løsninger.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingerne, ansættelsesvilkår eller banken som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte HR-partner Pernille Kramp på 3363 6508 eller pk@nationalbanken.dk eller HR-partner Anita Ray på 3363 6068 eller aray@nationalbanken.dk .

Ansøgning

Send din ansøgning og CV sammen med relevante papirer senest 6. januar 2020. Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøg her