Politics

PRESSEMEDDELELSE (23.10.2019 kl. 16.08) Tidligere i dag rettede Søren Espersen …

By  |

PRESSEMEDDELELSE (23.10.2019 kl. 16.08)

Tidligere i dag rettede Søren Espersen MF henvendelse til Folketingets formand Henrik Danm Kristensen og foreslog, at Stram Kurs kunne holde Rigskongressen 2019 på Christiansborg.

Efterfølgende har Henrik Dam Kristensen til Politiken udtalt: »Udgangspunktet er, at det er et opstillingsberettiget parti, vi taler om, og hvis de retter henvendelse om, at de gerne vil have et arrangement på Christiansborg, så vil vi selvfølgelig som udgangspunkt være parat til at stille os til rådighed«

Partileder Rasmus Paludan udtaler: "Jeg er meget glad for henvendelsen fra Søren Espersen og svaret fra Henrik Dam Kristensen. Jeg har nu rettet henvendelse til Folketinget med henblik på, at vi kan få lov til at afholde vores rigskongres der. Efter omstændighederne er dette den bedste løsning, selvom det selvfølgelig er en lang rejse for vores gode medlemmer i Jylland. Jeg håber, at vi kan holde vores rigskongres på Christiansborg."

Hold dit netværk orienteret

READ ALSO  Se Simon Kollerup kan virkelig ikke lide kviklån