Politics

PRESSEMEDDELELSE (1.6.2019 kl. 12.02) Partileder Rasmus Paludan forlod P4 Mads …

By  |

PRESSEMEDDELELSE (1.6.2019 kl. 12.02)

Partileder Rasmus Paludan forlod P4 Mads og Partilederne kl. 11.30, da Mads Steffensen og den røverøde DR-skraldespandsjournalist Jens Ringberg lod ham blive afbrudt hver eneste gang, han fik ordet. I forvejen var hele programmet et setup, hvor DR havde inviteret et landsforræderisk publikum bestående af betamales, normies og soyboys.

Partileder Rasmus Paludan udtaler:

"Mine og Stram Kurs' gode danske vælgere forventer naturligvis, at jeg ikke giver legitimitet til et skodprogram ved min fortsatte tilstedeværelse. Af samme grund deltog jeg ikke i gruppebilledet med de øvrige partiledere.

Den tidligere radikale og nu skabsradikale Isabella Arendt afbrød mig og begyndte at tale, da jeg kom med den åbenlyst sande påstand, at kultur har indflydelse på børneopdragelse. Det var ikke første gang, at jeg blev afbrudt uden, at skraldespandsjournalisterne på DR greb ind. Det er ikke lige vilkår.

Med en så usaglig og forsætligt destruktiv tilgang til Stram Kurs og vores vælgere, som DR lagde for dagen i det taberprogram, så ville jeg ikke kunne forsvare over for vælgerne at blive et minut længere.

Vestjyder er ellers fornuftige mennesker, så derfor må jeg på de kraftigste opfordre til, at de stemmer på noget andet end Kristendemokraterne, fordi partiet reelt er det samme som Alternativet og Det Radikale Venstre. Den eneste forskel er, at Kristendemokraterne prøver at narre gode kristne mennesker."

Hold dit netværk orienteret

READ ALSO  PRESSEMEDDELELSE Stram Kurs holder Rigskongressen 2019 på Christiansborg i Land...